tag:blogger.com,1999:blog-4107923168457754558.post229831125143904041..comments2023-04-27T17:52:10.760+03:00Comments on Level up!: Final Fantasy XIII -päiväkirja 2: kuinka lineaarinen se onkaan?Afenihttp://www.blogger.com/profile/15165654376776923545noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4107923168457754558.post-62616723338089562782018-05-18T07:37:12.050+03:002018-05-18T07:37:12.050+03:00Joo, aseissa on jonkin verran vaihtoehtoja kehittä...Joo, aseissa on jonkin verran vaihtoehtoja kehittämisen suhteen. Tosin itse olen aina jaksanut kehittää tasan yhtä asetta per hahmo, koska materiaalit ovat tosiaan alussa kiven alla ja ylimääräisten aseiden myymisestä saa myös kivasti pätäkkää. Voi olla, etten tälläkään kerralla jaksa tähän puoleen panostaa erityisesti, koska tarkoitus on lähinnä pelailla tarina läpi. <br /><br />Mutta raportoihan toki niistä omista kokemuksistasi sitten. :)Anna K.https://www.blogger.com/profile/10247024193557547382noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4107923168457754558.post-32042471928928224812018-05-16T20:41:13.456+03:002018-05-16T20:41:13.456+03:00Kyllä itse ainakin kun olen taas pitkästä aikaa FF...Kyllä itse ainakin kun olen taas pitkästä aikaa FFXIII:tä makustellut, niin voisin sanoa, että erityisesti eteneminen ja myös hahmojen kehittäminen on pääsääntöisesti ihan uskomattoman lineaarista :D Oikeastaan ainoat kunnon valinnat tehdään Paradigma-seteissä ja aseiden kehittämisessä. Toki aseiden kehitystäkin sanelee erilaisten resurssien ja komponenttien saatavuus pelin alussa. Pulsessa onkin sitten astetta enemmän valinnan varaa. Toki nyt on pelattuna vasta kaksi ekaa chapua, että pelihän vasta lähtee käyntiin siitä. Pitää itsekin tänne laittaa raporttia sitä mukaa, kun pääsen eteenpäin :Pfluojnhttps://www.blogger.com/profile/15691171872179901438noreply@blogger.com